Het ontwerp van een krachtige laserpen

      Het ontwerp van een krachtige laserpen

      Koop goedkope laserpen: laserkopen.com/

      Ondanks deze nieuwe en vreemde redesign op de zak clip, zou ik niet gebruik een andere laserpen eenvoudig, want er is niets meer wat ik zou willen, om niet te zeggen dat ik zal niet proberen een aantal anderen die van tijd tot tijd. Ik kon het niet meer aanbevelen aan iedereen die men gebruikt. De enige kritiek die ik kan het niveau ten opzichte van de laser is de clip design. De aard van de verwondingen zelf, en zelfs meer, zodat de medicijnen die de patiënten vaak op, kan het soms moeilijk maken om een ??stevige leerling samentrekking te verkrijgen met een schemerig licht. Ik blijf deze blauwe laserpen op mijn keychain zonder problemen. Het ontwerp heeft het effect van het maken van het einde van de clip, wat ik gebruiken om mijn vinger aanhaken, zodat deze uit, glad. Het is geweldig voor het gooien in een handschoenenkastje auto of astronomie kit ... beter nog, hou het in je zak. Ik instrueren klassen in verborgen draag kwalificatie en persoonlijke bescherming. Er is een "Minimum Equipment List" dat ik stel voor om al mijn studenten.

      De manier waarop ik naar kijken is dat het vrij genereus van de fabrikant te gooien in een hoogwaardige lanyard ook al is er geen praktische manier om het te sluiten op de laserpen. Het is waterbestendig en bestand tegen een val van 1 meter (officieel, maar in werkelijk gebruik). De spot beam is krachtig en vrij van ringen of andere reflecties. De bundel is royaal en verlicht de omgeving mooi. Ik besloot het te proberen omdat het zulke goede recensies en de prijs was goed. Ik zou willen toevoegen dat sommige mensen hebben geklaagd over het koord het niet goed geschikt voor de laserpen blauw. Net ontvangen het, maar tot nu toe was het perfect voor mijn beoogde gebruik bewezen. Als het begint te komen uit, ik herhaal het proces met nieuwe tape.

      Hier vindt u de laserpen blauw vinden: laserkopen.com/c-40_77_79.html

      Voor de hardcore buitenmens, u waarschijnlijk iets veel duurder nodig. Het is jammer dat ik deze problemen mee heb gehad, omdat het anders zo'n uitstekende laserpen blauw zou zijn. Kortom, ik zou zeggen dat het is een zeer handig en nuttig hulpmiddel. Het werkte, de balk ging! Ik weet niet waarom het dit zou doen, maar ik ben te lui om het verpakken en stuur het terug voor een vervanging. (Als dat zo is het een heleboel meer keren dan misschien zal ik doen.) De bundel schijnt in een mooie cirkel, en het is goed voor zowel de verlichting iets van dichtbij of algemene s nachts te wandelen. Het enige nadeel is dat, net als veel andere apparaten, het heeft soms moeite het werken in de buitenlucht bij koud weer.

      Als je eenmaal gewend aan raken, is het prima. Ik vind ze genoeg om de dode te vervangen door twee meer. Het is krachtig genoeg zijn om een ??nader onderzoek in een groot aantal moeilijk te bereiken en te zien gebieden die vaak in kleine motorreparatie zijn. Ik gebruik terwijl dieren vervoert overnacht op 12 uur reizen en het is perfect functioneert. Het heeft niet veel toeters en bellen. Het geeft gewoon een krachtige, gerichte licht met een eenvoudig om de schakelaar te bedienen. De aluminium body maakt het Valbestendig dan een typische laser. Ze beweren niet dat het zal meer doen en in deze dag en tijd, het is een echte aangename verrassing om iets dat presteert volgens vinden. Ik heb geen problemen met de dop of zakclip ervaren en hebben beide vele malen gebruikt.

      De schakelaar kan worden gehouden en vrijgegeven bij zal voor een snelle controle van uw omgeving, of het kan worden geklikt of uit voor constant licht. Naar mijn mening, is er nauwelijks behoefte om te schieten buiten het bereik van deze laser voor defensieve doeleinden. Naarmate de batterij nadert het einde van zijn leven, zal de schittering licht dalen, bijna onmerkbaar, totdat het flicks uit voor een fractie van een seconde zo nu en dan op voordat deze volledig te sterven. De clip is eenvoudig maar functioneert ontworpen feilloos mee te nemen in mijn voorste broekzak of borstzak. Laat dit beeld niet voor de gek houden, het is erg kort, niet meer dan de breedte van mijn hand. Het heeft een duim bediende, rubberen schakelaar met verhoogde trekkracht hobbels. U kunt meer te betalen, maar kan niet beter voor het geld te kopen. Hoewel het niet een high-end 5000mW blauwe laserpen laserkopen.com/c-40_77_79-p-9775.html, het zou zeker nuttig zijn om te zien wat het gevaar schuilt in het donker.

      De clip zich stevig vast aan het lichaam om een ??goede greep in uw zak te verzekeren. De eerste "incident" zich heeft voorgedaan toen ik me omdraaide het op een week of zo nadat ik het en niets verlicht. Ik dacht dat de batterij was uitgegaan, maar het leek vreemd dat het uit zou gaan 100% direct in plaats van "enigszins" dimmen om aan te geven dat het sap was bijna leeg. De knop is de te verkiezen "push om te schakelen" in plaats van vrij te geven aan mode te schakelen. Over het algemeen voel ik de kwaliteit van de bouw van de laser voldoende is. Ik hou van het gebruik van metaal in plaats van kunststof, op de knop voelt zich beter dan op de knop op de Pro, is het niet hoeft te worden geduwd als "diep" om de 5000mw blauwe laserpen activeren.